A Blizzard tegnap jelentette be, hogy a StarCraft II megjelenését követő napokban és hetekben nem lesz lehetőségünk kontinenseken átívelő csatákat vívni, mindenki csak a saját régióján belül vitézkedhet.
A csapat azért döntött a kezdetben korlátozott többjátékos lehetőség mellett, mert céjuk a stabilitás fenntartása, a premier napján pedig több százezren, esetleg millióan esnek majd neki a játék szervereinek, és ez a kontinensek közötti nagy távolságok miatt komoly fennakadásokat okozhatna. MIndez azt jelenti, az első napokban és hetekben az amerikai, európai és ázsiai játékosok csak honfitársaikkal, saját régiójukon belül vívhatnak egymással párbajt.
A játék többjátékos bétája után amúgy elég sok kritika érte a készítőket, amiért semmi komoly újítást nem eszközöltek a folytatáson, Dustin Browder, a StarCraft II dizájnere azonban másként látja a dolgokat. A Gamasutrának nyilatkozva Browder elmondta, sose volt céljuk, hogy teljesen innovatív játékot hozzanak össze, a stúdióban mindent a minőségnek rendeltek alá, ugyanis ami egyszer már jól működött, azon nem is akartak változtatni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…