A Blizzard tegnap jelentette be, hogy a StarCraft II megjelenését követő napokban és hetekben nem lesz lehetőségünk kontinenseken átívelő csatákat vívni, mindenki csak a saját régióján belül vitézkedhet.
A csapat azért döntött a kezdetben korlátozott többjátékos lehetőség mellett, mert céjuk a stabilitás fenntartása, a premier napján pedig több százezren, esetleg millióan esnek majd neki a játék szervereinek, és ez a kontinensek közötti nagy távolságok miatt komoly fennakadásokat okozhatna. MIndez azt jelenti, az első napokban és hetekben az amerikai, európai és ázsiai játékosok csak honfitársaikkal, saját régiójukon belül vívhatnak egymással párbajt.
A játék többjátékos bétája után amúgy elég sok kritika érte a készítőket, amiért semmi komoly újítást nem eszközöltek a folytatáson, Dustin Browder, a StarCraft II dizájnere azonban másként látja a dolgokat. A Gamasutrának nyilatkozva Browder elmondta, sose volt céljuk, hogy teljesen innovatív játékot hozzanak össze, a stúdióban mindent a minőségnek rendeltek alá, ugyanis ami egyszer már jól működött, azon nem is akartak változtatni.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…