Polyphony Digital feje, Kazunori Yamauchi a PSM3 magazinnak adott interjúban mesélt az őszre ígért Gran Turismo 5 mesterséges intelligenciájáról, mely az ígéretek szerint soha nem látott dolgokra lesz képes.
Yamauchi az interjúban úgy fogalmazott, hogy az előző részekhez képest még emberibben fognak viselkedni az ellenfelek, így a játékos valóban úgy érezheti, hogy egy valós versenyen vesz részt. A játék atyja állítja, a negyedik részig csak a valós köridők hiteles reprodukálhatósága volt a céljuk, az ötödik, felthetőleg ősszel megjelenő epizódban azonban a mesterséges intelligenciát viselkedni is megtanítják, így sokkal emberibb ellenfelekre számíthatunk.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…