A Polyphony Digital feszült idegekkel várt verseny szimulátora még több hónapnyira van a megjelenésétől, Yamauchi viszont fontosnak tartja kiemelni, hogy a végső termék „nagyon más lesz”, mint a Prologue volt.
A Gran Turismo 4 előszeléhez hasonlóan a fejlesztés alatt álló ötödik rész is kapott Prologue verziót, abból azonban csak nagyon keveset szűrhetünk le a végső verzióról, állítja a Polyhony Digital stúdió feje, Kazunori Yamauchi. Méretben és változatosságban is nagyon nagy lesz a különbség a Prologue és a végső termék között, ami persze nem újdonság, mégis fontosnak tartotta ezt megosztani a világgal a PSM3 magazinon keresztül. A Gran Turismo 5 a legutóbbi státusz információk szerint valamivel 90% feletti készültségi állapottal bír, és ha minden jól megy, még idén meg is jelenik majd. Ha lesz rá igény, akár PlayStation Move támogatással is megfejelhetik majd, de ez még a jövő muzsikája, hogy megvalósul-e, vagy sem.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…