A Rockstar a jövő hónap végén megjelenő Red Dead Redemption hivatalos oldalán jelentette be, hogy három különböző nehézségi szintet kap a játék, így a kezdőktől a profikig, mindenki élvezni tudja majd az új részt.
A bejelentés szerint lehetőségünk lesz választani a casual, a normál és az expert mód között. A legkönnyebb nehézségi szinten automatikus célzás és gyorsan regenerálódó életerő segíti majd vadnyugati túránkat, a normál módban a precízebb lövést egy kis rásegítéssel érhetjük el, míg a profiknak szánt expert szinten teljesen magunkra leszünk utalva.
Ez az első alkalom, hogy a Rockstar nyílt világú játékába ilyen lehetőséget épít, így a stúdió kíváncsian várja majd a rajongók visszajelzését, amire leghamarabb a játék megjelenésének napján, azaz május huszonegyedikén kerülhet sor. A Red Dead Redemption X360-ra és PS3-ra fog megjelenni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…