Red Dead Redemption – Három nehézségi szint

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Rockstar a jövő hónap végén megjelenő Red Dead Redemption hivatalos oldalán jelentette be, hogy három különböző nehézségi szintet kap a játék, így a kezdőktől a profikig, mindenki élvezni tudja majd az új részt.

A bejelentés szerint lehetőségünk lesz választani a casual, a normál és az expert mód között. A legkönnyebb nehézségi szinten automatikus célzás és gyorsan regenerálódó életerő segíti majd vadnyugati túránkat, a normál módban a precízebb lövést egy kis rásegítéssel érhetjük el, míg a profiknak szánt expert szinten teljesen magunkra leszünk utalva.

 

Ez az első alkalom, hogy a Rockstar nyílt világú játékába ilyen lehetőséget épít, így a stúdió kíváncsian várja majd a rajongók visszajelzését, amire leghamarabb a játék megjelenésének napján, azaz május huszonegyedikén kerülhet sor. A Red Dead Redemption X360-ra és PS3-ra fog megjelenni.

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06