Meglepő és mulatságos, Mario újra a csúcson. A New Super Mario Bros. Wii megszerezte a múlt héten az első helyet a Media Create eladási toplistáján, így összességében 3 és félmillió felett jár az olasz „csöves”.
Mario vonzereje mit sem vesztett hatásából az elmúlt évek folyamán, ezt alátámasztandó, sikeres minden régióban, beleértve a szédült japánokat is. A New Super Mario Bros. Wii nem egy friss darab már, mégis vitték megint, mint a cukrot, megelőzve minden egyéb alkotást a múlt heti, nem túlzottan nagy vásárlói forgatagban. Friss megjelenés erre az időszakra nem jutott, pontosabban az első tíz között csupa korábban kiadott tétel szerepelt. Az első tízben találhatjuk még a PlayStation 3 egyik legnagyobb exkluzív sikerét, a Yakuza 4-et, de a Wii Fit Plus sem tágított az elit csapatból.
Japán szoftvereladások (április 5. – április 11.)
01. New Super Mario Bros. Wii – Wii – 37.000 – (3.655.000)
02. Ken le Survivant – PS3 – 34.000 – (491.000)
03. Pro Yakyuu Spirits 2010 – PSP – 31.000 – (82.000)
04. Pro Yakyuu Spirits 2010 – PS3 – 31.000 – (88.000)
05. Tomadochi Collection – NDS – 23.000 – (3.090.000)
06. Pokémon ranger 3 – NDS – 20.000 – (381.000)
07. Etrian Odyssey III – NDS – 19.000 – (107.000)
08. Yakuza 4 – PS3 – 18.000 – (519.000)
09. Wii Fit Plus – Wii – 15.000 – (1.818.000)
10. Monster Hunter 2nd G (The Best) – PSP – 11.000 – (246.000)
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!