Dave Cox, a Castlevania Lords of Shadow producere egy interjúban mesélt a játék és a Move kapcsolatáról, illetve az új epizód várható játékidejéről.
Cox az interjúban elárulta, a Konaminál komolyan gondolkodtak a GDC-n hivatalosan bemutatott PlayStation Move támogatáson, de végül a stúdió elvetette a mozgásérzékelős irányítás lehetőségét, így nem fogunk a Sony varázspálcájával hadonászva platformról platformra ugrálni. A beszélgetésből az is kiderült, az új epizód durván húsz órányi játékidőt kínál majd, kalandjaink során pedig igazán változatos helyszíneket látogatunk meg. Közel ötven pályát vonultat fel a Castlevania Lords of Shadow, melyek mind hangulatban, mind kinézetben különböznek majd. Akad köztük havas, mocsaras vidék is.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…