Castlevania Lords of Shadow – Move támogatás nélkül

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Dave Cox, a Castlevania Lords of Shadow producere egy interjúban mesélt a játék és a Move kapcsolatáról, illetve az új epizód várható játékidejéről.

Cox az interjúban elárulta, a Konaminál komolyan gondolkodtak a GDC-n hivatalosan bemutatott PlayStation Move támogatáson, de végül a stúdió elvetette a mozgásérzékelős irányítás lehetőségét, így nem fogunk a Sony varázspálcájával hadonászva platformról platformra ugrálni. A beszélgetésből az is kiderült, az új epizód durván húsz órányi játékidőt kínál majd, kalandjaink során pedig igazán változatos helyszíneket látogatunk meg. Közel ötven pályát vonultat fel a Castlevania Lords of Shadow, melyek mind hangulatban, mind kinézetben különböznek majd. Akad köztük havas, mocsaras vidék is.

 

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19