A hét elején hivatalosan is bemutatkozott a Gears of War harmadik és egyben utolsó felvonása, amiről a játék dizájnere, Cliff Bleszinski újabb részleteket árult el az egyik spanyol magazinnak.
A bejelentés mellé társított rövid, de nagyon hangulatos trailerből és egy korábbi pletykából már tudhattuk, hogy a harmadik részben felbukkan egy új Locust ellenfél, egy hatalmas csápokkal operáló polipszerű szörny. Ezt a spanyol magazinnak adott interjúban hivatalosan is megerősítette a dizájner, aki azt is elárulta, hogy a második rész után másfél évvel később játszódó, a szériát lezáró új felvonás nem fog a történet minden kérdésére választ adni, mégis a trilógia lezárásaként tekinthetünk majd rá.
Bleszinski két új fegyvert is bejelentett, ezek közül a videóban Fenix kezében az egyiket már láthattuk is. A lefűrészelt, duplacsövű puska sokkal hatékonyabb és erősebb lesz, mint a sima shotgun, viszont ehhez hosszabb újratöltési idő és kisebb hatótávolság társul majd. Emellett kapunk egy Pendulum Lancer nevű csúzlit is, ami a régi előfutár, a láncfűrészes verzió módosított verziója lesz. Nagyobb tűzerővel bír majd, illetve a végére felhelyezhetünk egy szúronyként használható pengét, amivel a közelharcokban hajthatunk végre burtális, de gyors kivégzéseket.
A híres dizájner ígéri, továbbfinomított fedezékrendszert kap a Gears 3, olyat, amilyet a játékipar még sohasem látott, valamint a sorozat történetében először női tagot is köszönthetünk a Delta Squad tagja között. Egy régi ismerős, az előző részből ismert Anya fog a csapat oldalán harcba vonulni.
A történetmesélés is megújul, illetve új megközelítést kap, így a kampánynak lesz olyan része, amikor nem Marcus Fenix és Dominic Santiago kalandjait fogjuk követni, hanem egy másik, eddig ismeretlen csapat tagjaként kell a Locust hordákra vadásznunk. A történet során azonban több ponton lesz átfedés, az egész pedig a Ponyvaregényben látottak alapján lesz megvalósítva.
A többjátékos módról egyelőre csak annyit volt hajlandó elárulni Bleszinski, hogy sokkal jobb régiószűrőt szeretnének majd alkalmazni, amivel a laggolás mértékét tudnák csökkenteni, illetve több régi Gears of War multiplayer pálya is visszatér.
Végül egy apró érdekes adalék: a harmadik epizód történetét az a Karen Traviss veti papírra, aki a korábbi Gears of War regényeket, az Aspho Fields-et és a Jacinto’s Remnantot összehozta. A dizájner az interjúban azzal indokolta az EPIC választását, hogy Traviss-nél jobban senki se ismeri a karaktereket, a játék világát, így csak ő képes olyan sztorit kreálni, amivel valóban a legdrámaibb epizódot tudják majd bemutatni, mely egy szívbemarkoló mese lesz a túlélésről, a reményről és a testvériségről. A Gears of War 3 2011. április nyolcadikán fog megjelenni, kizárólag a Microsoft konzoljára.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!