Egy normál újragondolásként látott volna eredetileg napvilágot a MercurySteam és a Kojima Productions közös Castlevania játéka, a Lords Of Shadow, derült ki a producer, Dave Cox szavaiból.
Egy-egy videojáték fejlesztése millió irányt vehet, de mi legtöbbször csak a kész terméket ismerjük meg, az előzetes koncepciók jórészt rejtve maradnak a felhasználói szemek elől. Dave Cox, a Castlevania: Lords Of Shadow producere elmondta, hogy a játék első szuszra egy 8-Bit-es remake lett volna a klasszikus vonalról, térbelivé varázsolva. Időközben viszont belátták, hogy nem lenne jó ötlet, ebből kifolyólag a projekt fejlesztése új csapáson haladt tovább, így végül egy vadonatúj produkciót kapunk, szintén friss sztorival és számtalan új elemmel a fedélzeten. Megjelenési dátum még mindig nincs, az idei év azonban biztos, ahogy a két megcélzott platform, a PlayStation 3 és az Xbox 360 is. Friss képeket a galériában találtok, Shifty kollégám jóvoltából.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!