Egy normál újragondolásként látott volna eredetileg napvilágot a MercurySteam és a Kojima Productions közös Castlevania játéka, a Lords Of Shadow, derült ki a producer, Dave Cox szavaiból.
Egy-egy videojáték fejlesztése millió irányt vehet, de mi legtöbbször csak a kész terméket ismerjük meg, az előzetes koncepciók jórészt rejtve maradnak a felhasználói szemek elől. Dave Cox, a Castlevania: Lords Of Shadow producere elmondta, hogy a játék első szuszra egy 8-Bit-es remake lett volna a klasszikus vonalról, térbelivé varázsolva. Időközben viszont belátták, hogy nem lenne jó ötlet, ebből kifolyólag a projekt fejlesztése új csapáson haladt tovább, így végül egy vadonatúj produkciót kapunk, szintén friss sztorival és számtalan új elemmel a fedélzeten. Megjelenési dátum még mindig nincs, az idei év azonban biztos, ahogy a két megcélzott platform, a PlayStation 3 és az Xbox 360 is. Friss képeket a galériában találtok, Shifty kollégám jóvoltából.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…