Úgy tűnik, kezd beérni az Activision őrült költekezése, az első befutott adatok szerint ugyanis óriási siker a tartalmához képest túlzottan drága Stimulus Pack.
Hétvégén arról számoltunk be, hogy az Activision rengeteget költött a március végén megjelent Stimulus Pack reklámkampányára, és talán ez magyarázta az öt többjátékos pályát tartalmazó DLC magas árát. Az első befutott adatok azonban a kiadót igazolják, az első 24 órában több mint egymillión töltötték le az egy hónapon át X360 exkluzivitást élvező csomagot, még az első héten 2,5 millió ember volt kíváncsi a csomagra.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!