15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Múlt héten még azt hittük, hogy szeptemberben fog napvilágot látni a Splash Damage érdekes koncepciókat felvonultató shootere, a Brink, azonban a csapat megcáfolta a hírt. Kárpótlásul friss látnivalók érkeztek.

Múlt hétvégén még úgy tűnt, szeptemberben beszerezhető lesz az utópisztikus lebegő városban, Arkban játszódó Brink, mely a mozgáskombinációkat leegyszerűsítő SMART technológia, a karakterkusztomizáció és maximum nyolc fős kooperatív játéklehetősége mellett a látványban is egészen egyedi koncepciót követ.

 

A játék dizájnere, Ed Stern a Bethesda blogján ugyanis az IDC, vagyis az "Instant, Deep, Complex" dizájnelképzelés részleteiről mesélt. Az IDC lényege, hogy a felépített mély és kidolgozott világ gyorsan beazonosítható helyszínekből álljon, erős atmoszférával rendelkezzen, amivel könnyebben tud azonosulni a játékos. Az ezt bemutató koncepciós terveket itt találjátok.

Legfrissebb bejegyzések

PlayIT 2024, ősz – Élménybeszámoló

Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...

2024-11-25

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20