Oldal kiválasztása

Brink koncepció rajzok

Brink koncepció rajzok
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Múlt héten még azt hittük, hogy szeptemberben fog napvilágot látni a Splash Damage érdekes koncepciókat felvonultató shootere, a Brink, azonban a csapat megcáfolta a hírt. Kárpótlásul friss látnivalók érkeztek.

Múlt hétvégén még úgy tűnt, szeptemberben beszerezhető lesz az utópisztikus lebegő városban, Arkban játszódó Brink, mely a mozgáskombinációkat leegyszerűsítő SMART technológia, a karakterkusztomizáció és maximum nyolc fős kooperatív játéklehetősége mellett a látványban is egészen egyedi koncepciót követ.

 

A játék dizájnere, Ed Stern a Bethesda blogján ugyanis az IDC, vagyis az "Instant, Deep, Complex" dizájnelképzelés részleteiről mesélt. Az IDC lényege, hogy a felépített mély és kidolgozott világ gyorsan beazonosítható helyszínekből álljon, erős atmoszférával rendelkezzen, amivel könnyebben tud azonosulni a játékos. Az ezt bemutató koncepciós terveket itt találjátok.

Translate »