A múlt hónapban a Microsoft megerősítette, hogy az Alan Wake című thriller kizárólag Xbox 360-ra fog megjelenni és nem érkezik PC-s változat, ellentétben a tervekkel. Kiderült, hogy mi áll ennek háttérben.
A Remedy Entertainment túl pici ahhoz, hogy egy időben két platformra fejlesszenek, nyilatkozta, Oskari Hakkinen az Alan Wake exkluzivitása kapcsán. A stúdió nagyjából ötven főt alkalmaz, ennyien tevékenykednek a műhelyben, ami sokkal kevesebb, mint sok más fejlesztőiroda lélekszáma, ezért csak egy platformon képesek egy időben produktívak (termékenyek) lenni. Az Alan Wake-et még öt esztendővel ezelőtt leplezték le és csak májusban fog polcokra kerülni, amiből kiválóan látszik, hogy még egyetlen konzollal is csak nehezen birkóztak meg a srácok, a kicsiny létszámból adódóan.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…