Az eredetileg Nintendo Wii exkluzívként bejelentett The Grinder multiplatformosodott a közelmúltban, ám a HD-s konzolok megvariált perspektívája és játékmenete nem lesz kihatással a kiotói kivetülésre, az FPS marad.
A High Voltage Software egyik arca, Eric Nofsinger nyilatkozott az IGN-nek, aki elmondta, hogy bár a később képbe kerülő PlayStation 3-as, valamint Xbox 360-as verziók más perspektívát és játékmenetet hoznak majd magukkal, a Wii-s, belső szemszögű koncepció nem változott, az marad first person shooter, abból is a jobb fajták között lesz a helye.
A fejlesztő továbbra is keresi kiadóját mindkét kivetülés számára, amire még jócskán lesz ideje, hiszen a produkció valamikor jövőre készül csak el. A csapat nem szándékozta eldobni a címbe invesztált egy évnyi fejlesztési időt, de nem szerették volna ugyanakkor lemásolni sem HD konzolokra a Wii-n megálmodott koncepciót, ezért lesznek erősen eltérőek a PlayStation 3/Xbox 360 kiadások.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…