A Visceral Games első túlélő horror játéka nem kapott elég masszív figyelmet a vásárlóktól, így nem is szólt üzletileg akkorát, mint megérdemelte volna. Talán az elcseszett demó volt ennek részben az oka?
Steve Papoutsis executive producer elmondása szerint az első Dead Space epizód letölthető termékmintája nem volt éppen telitalálat, nem sikerült elcsípniük vele azt a darabkát a teljes műből, ami megragadta volna a játékosok szívét és belecsempészte volna magát a kosaraikba.
A Dead Space 2 számára is terveznek majd játszható demót, ám azt minden bizonnyal körültekintőbben fogják összedobni, hogy az újdonsült érdeklődők is egyből levágják, miről szól a Dead Space univerzuma és, hogy az, amit vásárolni szándékoznak,igazán izgalmas és jól sikerült darab. A játékosok a visszajelzéseikben sokat kritizálták a Dead Space próbakörét, ennek tükrében a folytatás termékmintája minden bizonnyal sokkalta komolyabb betekintést ad majd, mint úttörő előde.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…