A Visceral Games első túlélő horror játéka nem kapott elég masszív figyelmet a vásárlóktól, így nem is szólt üzletileg akkorát, mint megérdemelte volna. Talán az elcseszett demó volt ennek részben az oka?
Steve Papoutsis executive producer elmondása szerint az első Dead Space epizód letölthető termékmintája nem volt éppen telitalálat, nem sikerült elcsípniük vele azt a darabkát a teljes műből, ami megragadta volna a játékosok szívét és belecsempészte volna magát a kosaraikba.
A Dead Space 2 számára is terveznek majd játszható demót, ám azt minden bizonnyal körültekintőbben fogják összedobni, hogy az újdonsült érdeklődők is egyből levágják, miről szól a Dead Space univerzuma és, hogy az, amit vásárolni szándékoznak,igazán izgalmas és jól sikerült darab. A játékosok a visszajelzéseikben sokat kritizálták a Dead Space próbakörét, ennek tükrében a folytatás termékmintája minden bizonnyal sokkalta komolyabb betekintést ad majd, mint úttörő előde.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…