Hiába indítottak a rajongók petíciót, a StarCraft II vezető dizájnere, Chris Sigaty egy CVG-nek adott interjúban nyomatékosította, nem kap LAN-támogatást a jelenleg is zajló bétateszt jóvoltából kipróbálható második StarCraft.
Általános felháborodást keltett a Blizzard azon korábbi kijelentése, miszerint a StarCraft második része nem fog LAN-támogatást kapni. Rajongók milliói egy emberként emelték fel a hangjukat a Blizzard terve ellen, még egy petíciót is elindítottak, a stúdió azonban mindezek ellenére sem fogja beépíteni az opciót. Se most, se később, ez ugyanis a fejlesztőcsapat új elképzeléseibe nem fér bele.
Mindezt Chris Sigaty, a játék vezető dizájnere nyilatkozta, aki nyomatékosan kijelentette, ahhoz, hogy játszhassunk a StarCraft II-vel, folyton csatlakozva kell lennünk a Battle.net rendszerhez, az ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem a hardcore játékosok gyűjtőhelye. Az új elképzelés szerint a folyamatos online kapcsolat meglétével minden egyes cselekedetünket rögzít majd a Battle.net. Mindez egyértelműen azt a célt szolgálja, hogy azonnal, bármikor játékra invitálhatjuk barátainkat és e közben statisztikáink, eredményeinket és játékaink se vesznek el. A Blizzard úgy véli, ez a fajta élmény új szintre emelheti a produkciót, és ebbe az elképzelésbe nem fér meg a LAN. Sigaty arra is rámutatott, nem fog hatalmas "Battle.net gomb" az arcunkba mászni, a játék automatikusan csatlakozik a rendszerhez.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!