Újabb fontos momentumok kerültek napvilágra a Shinji Mikami rendezésében készülő, futurisztikus lövöldéről. A Platinum Games tanult a Bayonetta fejlesztése közben elkövetett hibákból.
Az év elején (Japánban tavaly ősszel) megjelent Bayonetta egy kiváló lecke lehetett az egykoron Capcomos arcokból verbuválódott Platinum Games számára, ezért a Vanquisht már saját kezűleg, házon belül készítik mindkét célmasinára ráadásul ezúttal a PlayStation 3 a vezető platform, és nem az Xbox 360. A Bayonetta esetében az Xbox 360-as verzió lett portolva, ráadásul a Sega műhelyében, ami vastagon rányomta bélyegét a végeredményre is.
Ez a probléma elviekben már nem fog fennállni a Vanqiush esetében, amely projekt PC-n kezdte meg életét, majd később cipelték át a Sony és a Microsoft konzoljaira, derült ki Mikami mester szavaiból. Hogy lesz-e majd végül számítógépes változat is belőle, az jelenleg erősen kétséges. Tegnap friss képekkel, valamint információkkal jelentkeztünk, ezekhez mutatunk ismét utat, ha netán kihagytátok volna.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…