Vanquish – Mindkét verzió házon belül készül

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Újabb fontos momentumok kerültek napvilágra a Shinji Mikami rendezésében készülő, futurisztikus lövöldéről. A Platinum Games tanult a Bayonetta fejlesztése közben elkövetett hibákból.

Az év elején (Japánban tavaly ősszel) megjelent Bayonetta egy kiváló lecke lehetett az egykoron Capcomos arcokból verbuválódott Platinum Games számára, ezért a Vanquisht már saját kezűleg, házon belül készítik mindkét célmasinára ráadásul ezúttal a PlayStation 3 a vezető platform, és nem az Xbox 360. A Bayonetta esetében az Xbox 360-as verzió lett portolva, ráadásul a Sega műhelyében, ami vastagon rányomta bélyegét a végeredményre is.

 

Ez a probléma elviekben már nem fog fennállni a Vanqiush esetében, amely projekt PC-n kezdte meg életét, majd később cipelték át a Sony és a Microsoft konzoljaira, derült ki Mikami mester szavaiból. Hogy lesz-e majd végül számítógépes változat is belőle, az jelenleg erősen kétséges. Tegnap friss képekkel, valamint információkkal jelentkeztünk, ezekhez mutatunk ismét utat, ha netán kihagytátok volna.

Legfrissebb bejegyzések

While Waiting – Betekintő

Ha már úgyis várni kell, játsszunk egyet...

2025-04-07

Mostroscopy – Játékteszt

Luchador harc az 50-es évek stílusában.

2025-04-07

Look Outside – játékteszt

Francis Coulombe megmutatta nekünk, milyen egy igazán jól kidolgozott body horror RPG.

2025-04-07

Blow it up – Betekintő

Ismerős mechanikák új köntösben.

2025-04-07

Shift’n Slay – Betekintő

Légy akcióhős egy körökre osztott roguelike stratégiában!

2025-04-02