A Codemasters kommunikációs menedzsere, Andy Gray szerint a szeptemberben megjelenő Formula 1 2010-ben alkalmazott dinamikus időjárás rendszer a játékipar eddigi legkiforrottabb megoldása lesz.
A Codies műhelyében készülő újgenerációs Formula 1 2010 egyik legnagyobb ütőkártyája a dinamikus időjárás rendszere lesz, ami a cég kommunikációs menedzsere, Andy Gray szerint olyan élménnyel tarkítja a folytonos körözgetést, amiben eddig még soha, sehol nem volt részünk. A folyamatosan változó körülmények ugyanis nem csak a pálya állapotában okoznak változást, de a játék mesterséges intelligenciája, a versenyautók kezelhetősége és a stratégia is nagyban függ majd az időjárástól. A dinamikusan változó állapotok és a realitás tökéletes ábrázolása érdekében készült el az Active Track Technology, aminek lényege, hogy a játék harminc négyzetcentiméterenként képes az eső mennyiségét változtatni, ami azt jelenti, hogy olyan váratlan helyzeteket is képes lesz szimulálni a Formula 1 2010, mint az egy időben történő szárazság és égből érkező áldás párosa. Könnyen megeshet, hogy a pálya egyik pontja száraz lesz, míg egy-egy szakasz esőtől áztatva okoz problémákat. Ilyenkor persze a gumik is másképp kopnak, vagyis a kitalált versenystratégia is teljesen felborul, hiszen a száraz pályára alkalmas tappancsok nem tapadnak a vizes aszfalton, a vizes körülményekhez készített gumik viszont a száraz részeken kopnak gyorsabban, ráadásul melegednek is, így azokat hűteni kell. Hogy játékosként hogyan döntünk, kockáztatunk, esetleg bevállalunk még egy kerékcserét, csak rajtunk áll.
Az F1 2010 idén szeptemberben kerül a boltokba, Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…