A Bungie hamarosan elkészíti a Halo: Reachet és miután a stúdió függetlenítette magát a Microsoftos tulajdoni béklyó alól, új utakat szeretne bejárni más gyártók platformjain is. A csapat még nem döntött az új irányról.
A Bungie közösségi menedzsere, Brian Jarrard szavaiból kiderült, hogy a 2007-ben, Microsoft tulajdonból levált csapat a jövőben valamennyi platform irányába nyitott lehet, azaz, még nem sikerült eldönteniük, hogy a stúdió filozófiájának mely gépezetek, koncepciók és technológiák felelnek meg leginkább. Nem szeretnének egy újabb Wii Fitet legyártani, ugyanakkor nem csupán egy szűk, kemény magot kívánnak megcélozni jövőbeli projektjükkel. Hogy mely platformokon teszik? Azt még nem szögezték le, gondolkodnak azon, hogy merre is haladjanak tovább és hogy mely konzolberendezés (esetleg berendezések) legyen ebben útitársuk. A Halo: Reach elkészítése után a Bungie új utakra lép, érdeklődve várjuk, hogy milyen ötletekkel rukkolnak a srácok elő.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…