A héten mutatkozott be a Halo: Reach többjátékos módjának egyik új funkciója, a játékosok teljesítményét pontozó és értékelő Player Investment rendszer, melyben különböző kreditekért folyik majd a küzdelem.
Lassan, de kezd beindulni a Halo: Reach marketingje is, a Bungie egyre sűrűbben mesél készülő alkotásáról, így a héten is friss részletek láttak napvilágot, természetesen ezúttal is a többjátékos módot érintő témában. A csapat ugyanis bemutatta a Player Investment rendszert, ami a Call of Duty-ban ismert perk-ek koncepcióján alapul, azonban a Reach-ben kreditekért folyik a küzdelem, amiket aztán hősünk ruházatának és fegyverzetének fejlesztésére és saját ízlésünk szerinti alakítására használhatunk fel. Lényegében saját identitásunkat alakíthatjuk ki, és mindaz a fejlesztés, festés, ami rákerül páncélunkra, az majd az átvezető videókban is visszatükröződik. A kreditpontokat különböző, játék közbeni tetteinkért kaphatjuk, úgy mint egy perc alatt öt fejlövés. Az új szolgáltatás többjátékos módban és a kampányban is élni fog. A Bungie ígéri, még ebben a hónapban és áprilisban is több bejelentést tesznek, így a májusi bétáig biztosan nem maradunk hírek nélkül. A rendszer első képeit a galériában tudjátok megsasolni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…