Richard Farrelly, az EA Los Angeles kreatív igazgatója az idén ősszel megjelenő Medal of Honor kapcsán nyilatkozott a CVG munkatársának, így több érdekes részlet is napvilágot látott a készülő játék kapcsán.
Farrelly többek között arról beszélt, hogy a fejlesztést PlayStation 3-on végzik, így a Sony fekete szörnyetege a vezérplatform, de ez nem azt jelenti, hogy a PC-s és X360-as verziók háttérbe szorulnának. Mindhárom masinára készülő verzió esetében ugyanarra az élményre törekednek, a PS3 tulajok mindössze annyi előnyt élvezhetnek, hogy gépükön a lehető legtöbb erőforrást használja majd ki a Medal of Honor.
A két héttel ezelőtt bemutatott PlayStation Move-ról is beszélt a kreatív igazgató, és aki a SOCOM 4 láttán esetleg reménykedett abban, hogy a jelenkor Afganisztánjába áthelyezett új Medal of Honor is támogatni fogja a Sony mozgásérzékelős kiegészítőjét, annak sajnos csalódást kell okoznunk, Farrelly szerint ugyanis ilyet nem tervez az Electronic Arts.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…