Richard Farrelly, az EA Los Angeles kreatív igazgatója az idén ősszel megjelenő Medal of Honor kapcsán nyilatkozott a CVG munkatársának, így több érdekes részlet is napvilágot látott a készülő játék kapcsán.
Farrelly többek között arról beszélt, hogy a fejlesztést PlayStation 3-on végzik, így a Sony fekete szörnyetege a vezérplatform, de ez nem azt jelenti, hogy a PC-s és X360-as verziók háttérbe szorulnának. Mindhárom masinára készülő verzió esetében ugyanarra az élményre törekednek, a PS3 tulajok mindössze annyi előnyt élvezhetnek, hogy gépükön a lehető legtöbb erőforrást használja majd ki a Medal of Honor.
A két héttel ezelőtt bemutatott PlayStation Move-ról is beszélt a kreatív igazgató, és aki a SOCOM 4 láttán esetleg reménykedett abban, hogy a jelenkor Afganisztánjába áthelyezett új Medal of Honor is támogatni fogja a Sony mozgásérzékelős kiegészítőjét, annak sajnos csalódást kell okoznunk, Farrelly szerint ugyanis ilyet nem tervez az Electronic Arts.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…