A Take-Two üzleti összecsőd-ülésén szó esett a legnagyobb sikerjátékaik eddigi teljesítményeiről is, amelyet jelenleg a Grand Thef Auto IV vezet. A gengszteres sandboxból tizenötmilliót értékesítettek.
A világ jelenlegi legdrágább videojátéka, a Grand Theft Auto IV globális viszonylatban tizenötmillió példányban került értékesítésre, ebben három platform volt segítségére és majdnem két esztendő a szám realizálására. A százmillióból összehozott produkció tehát hozta a masszív dollárkötegeket.
Nem szégyenkezik a BioShock sem, a vízalatti first person shooter második epizódja máris hárommilliónál tart, így franchise szinten az első rész eladásaival együtt megvan a hétmilliós mérföldkő. A Borderlandsről már esett szó kicsivel lejjebb, de itt is helye van, belőle kétmilliót szórtak ki a kiskereskedők világszerte és köszönheti neki a kiadó a kiváló üzleti negyedévet is.
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…
Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…
Száz nap. Egy iskola. Egy világ, amely csendben várja a pusztulását – vagy a megváltását.