A Take-Two üzleti összecsőd-ülésén szó esett a legnagyobb sikerjátékaik eddigi teljesítményeiről is, amelyet jelenleg a Grand Thef Auto IV vezet. A gengszteres sandboxból tizenötmilliót értékesítettek.
A világ jelenlegi legdrágább videojátéka, a Grand Theft Auto IV globális viszonylatban tizenötmillió példányban került értékesítésre, ebben három platform volt segítségére és majdnem két esztendő a szám realizálására. A százmillióból összehozott produkció tehát hozta a masszív dollárkötegeket.
Nem szégyenkezik a BioShock sem, a vízalatti first person shooter második epizódja máris hárommilliónál tart, így franchise szinten az első rész eladásaival együtt megvan a hétmilliós mérföldkő. A Borderlandsről már esett szó kicsivel lejjebb, de itt is helye van, belőle kétmilliót szórtak ki a kiskereskedők világszerte és köszönheti neki a kiadó a kiváló üzleti negyedévet is.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…