Az idei Independent Game Festival egyik finalistája, a három évvel ez előtt bejelentett Limbo nyári megjelenési időkeretet kapott. A fekete-fehér, térbeli platformer a pokol peremére röpíti majd játékosait.
A Playdead három esztendeje fejlesztés alatt álló produkciója, a Limbo a nyár folyamán látja meg a napvilágot, kizárólag az Xbox Live kínálatában. A független stúdió úgy döntött, hogy nincs szükségük kiadóra, miután felálltak a tárgyaló asztalok mellől. A hosszúra nyúlt fejlesztési időt az alapoktól való felépítéssel magyarázta, Dino Patti, a Playdead stúdió vezetője, aki azt is elmondta, hogy a hallgatásuk a megfeszített munkának volt köszönhető. A Limbo-ban egy fiatal srácot vezetünk majd el a pokolig, hogy segítő jobbot nyújtsunk elveszett lánytestvérének. A március kilencedikétől, tizenharmadikáig tartó Independent Game Festivalon a Limbo két jelöléssel indul, Visual Art, azaz képművészi és technikai remekelésekben arathat a zsűri előtt babérokat.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!