Az idei Independent Game Festival egyik finalistája, a három évvel ez előtt bejelentett Limbo nyári megjelenési időkeretet kapott. A fekete-fehér, térbeli platformer a pokol peremére röpíti majd játékosait.
A Playdead három esztendeje fejlesztés alatt álló produkciója, a Limbo a nyár folyamán látja meg a napvilágot, kizárólag az Xbox Live kínálatában. A független stúdió úgy döntött, hogy nincs szükségük kiadóra, miután felálltak a tárgyaló asztalok mellől. A hosszúra nyúlt fejlesztési időt az alapoktól való felépítéssel magyarázta, Dino Patti, a Playdead stúdió vezetője, aki azt is elmondta, hogy a hallgatásuk a megfeszített munkának volt köszönhető. A Limbo-ban egy fiatal srácot vezetünk majd el a pokolig, hogy segítő jobbot nyújtsunk elveszett lánytestvérének. A március kilencedikétől, tizenharmadikáig tartó Independent Game Festivalon a Limbo két jelöléssel indul, Visual Art, azaz képművészi és technikai remekelésekben arathat a zsűri előtt babérokat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…