A GDC-n a korábban már látott Heaven benchmarkot elkövető UniGiNE is jelen volt, ahol a csapat a videóban látott elemek kulisszatitkairól rántja le a leplet egy közel egy perces videóban.
A videó az UniGiNE saját készítésű motorjában használt technikai megoldásokra lett kihegyezve, a készítők ugyanis a ATI Eyefinity, OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 és DirectX 11 támogatás mellett tesszellációs technológiát is felvonultattak a Heaven benchmarkban. A mostani mozgókép az egész mögött álló fejlesztési metódusba enged betekintést, így megérthetjük a motor mögött álló dolgokat.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!