A GDC-n a korábban már látott Heaven benchmarkot elkövető UniGiNE is jelen volt, ahol a csapat a videóban látott elemek kulisszatitkairól rántja le a leplet egy közel egy perces videóban.
A videó az UniGiNE saját készítésű motorjában használt technikai megoldásokra lett kihegyezve, a készítők ugyanis a ATI Eyefinity, OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 és DirectX 11 támogatás mellett tesszellációs technológiát is felvonultattak a Heaven benchmarkban. A mostani mozgókép az egész mögött álló fejlesztési metódusba enged betekintést, így megérthetjük a motor mögött álló dolgokat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…