A GDC-n a korábban már látott Heaven benchmarkot elkövető UniGiNE is jelen volt, ahol a csapat a videóban látott elemek kulisszatitkairól rántja le a leplet egy közel egy perces videóban.
A videó az UniGiNE saját készítésű motorjában használt technikai megoldásokra lett kihegyezve, a készítők ugyanis a ATI Eyefinity, OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 és DirectX 11 támogatás mellett tesszellációs technológiát is felvonultattak a Heaven benchmarkban. A mostani mozgókép az egész mögött álló fejlesztési metódusba enged betekintést, így megérthetjük a motor mögött álló dolgokat.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…