A GDC-n a korábban már látott Heaven benchmarkot elkövető UniGiNE is jelen volt, ahol a csapat a videóban látott elemek kulisszatitkairól rántja le a leplet egy közel egy perces videóban.
A videó az UniGiNE saját készítésű motorjában használt technikai megoldásokra lett kihegyezve, a készítők ugyanis a ATI Eyefinity, OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 és DirectX 11 támogatás mellett tesszellációs technológiát is felvonultattak a Heaven benchmarkban. A mostani mozgókép az egész mögött álló fejlesztési metódusba enged betekintést, így megérthetjük a motor mögött álló dolgokat.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…
Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…
A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…