Az EA Sports elnöke, Peter Moore, egy konferencián a digitális terjesztésről beszélt, mint a cég egyik jövőbeni lehetséges új irányáról, amivel kompenzálhatják a 2009-es év nehézségeit, veszteségeit.
Peter Moore a Morgan Stanley Media & Teleconference alkalmával beszét termékeik online árusításáról, mint egy igen kecsegtető lehetőségről. Szerinte az olyan címek, mint a Madden, a FIFA, vagy az EA Sports Active lehetnek az új üzletstratégia első résztvevői.
Szintén szó esett egyfajta regisztrációs rendszerről a Madden és a FIFA esetében, melynek segítségével a játékosok akár iPhone-juk segítségével is intézhetik játékbeli csapataik menedzselését, ami természetszerűleg egyfajta profilszélesítést is jelent a cég számára.
Ezek mellett azt is határozottan kijelentette, hogy a cég továbbra is nagy potenciált lát a Wii-ben, így annak támogatását sem hanyagolják el. Erre legnagyobb okuk, hogy ezen a platformon a vásárlóik 50%-a a női nemből kerül ki, így nem feltétlen hardcore játékosokról van szó, tehát ha ennél a rétegnél sikerül megerősíteniük pozíciójukat, akkor az EA Sports könnyen a Nike és az Adidas kaliberű nagyvállalatok versenytársa is lehetne. Így nagy valószínűséggel számíthatunk az EA Sports Active-féle, platformspecifikus programokra.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!