Egy évvel ezelőtt, a tavalyi Game Developers Conference-en mutatkozott be a cloud technológiára épülő OnLive szolgáltatás, ami a tesztfázist követően, most júniusban fog elrajtolni.
Mike McGarvey, az OnLive szolgáltatásért felelős csapat egyik vezetője az MCV-nek adott interjút az éppen zajló GDC-n, ahol az úriember hivatalosan is megerősítette, június tizenhetedikén mutatkozik be először a cloud technológiát alkalmazó OnLive. A szolgáltatás mögött már most rengeteg nagy kiadó felsorakozott, úgy mint az Electronic Arts, a Ubisoft, vagy a THQ, így a kezdőcímek között olyan friss játékok is felbukkannak, mint az Assassin’s Creed II, a Prince of Persia: The Forgotten Sands vagy a Metro 2033.
Az OnLive először az Egyesült Államokban kezdi meg pályafutását, havi 15 dolláros áron. A szolgáltatás a későbbiekben kölcsönzési, vásárlási funkciókat is kaphat, rengeteg hűségakcióra számíthatunk, ráadásul digitális disztribútorként is működhethető majd az OnLive Game Service, melyhez jelenleg még szükséges egy PC vagy Mac, a későbbiekben azonban érkezni fog a MicroConsole kiegészítő, így egy televízió és egy internetkapcsolat is elegendő lesz.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…