Egy évvel ezelőtt, a tavalyi Game Developers Conference-en mutatkozott be a cloud technológiára épülő OnLive szolgáltatás, ami a tesztfázist követően, most júniusban fog elrajtolni.
Mike McGarvey, az OnLive szolgáltatásért felelős csapat egyik vezetője az MCV-nek adott interjút az éppen zajló GDC-n, ahol az úriember hivatalosan is megerősítette, június tizenhetedikén mutatkozik be először a cloud technológiát alkalmazó OnLive. A szolgáltatás mögött már most rengeteg nagy kiadó felsorakozott, úgy mint az Electronic Arts, a Ubisoft, vagy a THQ, így a kezdőcímek között olyan friss játékok is felbukkannak, mint az Assassin’s Creed II, a Prince of Persia: The Forgotten Sands vagy a Metro 2033.
Az OnLive először az Egyesült Államokban kezdi meg pályafutását, havi 15 dolláros áron. A szolgáltatás a későbbiekben kölcsönzési, vásárlási funkciókat is kaphat, rengeteg hűségakcióra számíthatunk, ráadásul digitális disztribútorként is működhethető majd az OnLive Game Service, melyhez jelenleg még szükséges egy PC vagy Mac, a későbbiekben azonban érkezni fog a MicroConsole kiegészítő, így egy televízió és egy internetkapcsolat is elegendő lesz.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…