Egy évvel ezelőtt, a tavalyi Game Developers Conference-en mutatkozott be a cloud technológiára épülő OnLive szolgáltatás, ami a tesztfázist követően, most júniusban fog elrajtolni.
Mike McGarvey, az OnLive szolgáltatásért felelős csapat egyik vezetője az MCV-nek adott interjút az éppen zajló GDC-n, ahol az úriember hivatalosan is megerősítette, június tizenhetedikén mutatkozik be először a cloud technológiát alkalmazó OnLive. A szolgáltatás mögött már most rengeteg nagy kiadó felsorakozott, úgy mint az Electronic Arts, a Ubisoft, vagy a THQ, így a kezdőcímek között olyan friss játékok is felbukkannak, mint az Assassin’s Creed II, a Prince of Persia: The Forgotten Sands vagy a Metro 2033.
Az OnLive először az Egyesült Államokban kezdi meg pályafutását, havi 15 dolláros áron. A szolgáltatás a későbbiekben kölcsönzési, vásárlási funkciókat is kaphat, rengeteg hűségakcióra számíthatunk, ráadásul digitális disztribútorként is működhethető majd az OnLive Game Service, melyhez jelenleg még szükséges egy PC vagy Mac, a későbbiekben azonban érkezni fog a MicroConsole kiegészítő, így egy televízió és egy internetkapcsolat is elegendő lesz.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…