Motomu Toriyama jövőbeni szándékai tiszták, egy nyitottabb világú Final Fantasy-t szeretne legközelebb az asztalra letenni, amely nagyobb mozgásteret nyújt, mint a napokban megjelent tizenharmadik epizód.
Motomu Toriyama elmondása szerint a Final Fantasy XIII-at sem szánták eredetileg ilyen módon behatároltnak, mint amilyen végül lett, de a fejlesztési nehézségek olykor csúnyán belerondítottak a játék készítésébe. Egy vadonatúj konzolon, nagy felbontásban megvalósítani a korábban tapasztalt szabadságot/komplexitást nagyon nehéz és sok idő lett volna elsőre véghezvinni free roaming megoldással, azonban az alap már a kezükben van, így a legközelebbi, történetalapú (nem MMO, mint a Final Fantasy XIV) epizód már nyíltabb világba kalauzolhatja a játékosokat, ahol nagyobb szabadságfokot tapasztalhatnak meg a gamerek. Hiába, még mindig van mit tanulniuk a fejlesztőknek a kurrens generációs HD konzolok legtökéletesebb kihasználásáról.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!