Motomu Toriyama jövőbeni szándékai tiszták, egy nyitottabb világú Final Fantasy-t szeretne legközelebb az asztalra letenni, amely nagyobb mozgásteret nyújt, mint a napokban megjelent tizenharmadik epizód.
Motomu Toriyama elmondása szerint a Final Fantasy XIII-at sem szánták eredetileg ilyen módon behatároltnak, mint amilyen végül lett, de a fejlesztési nehézségek olykor csúnyán belerondítottak a játék készítésébe. Egy vadonatúj konzolon, nagy felbontásban megvalósítani a korábban tapasztalt szabadságot/komplexitást nagyon nehéz és sok idő lett volna elsőre véghezvinni free roaming megoldással, azonban az alap már a kezükben van, így a legközelebbi, történetalapú (nem MMO, mint a Final Fantasy XIV) epizód már nyíltabb világba kalauzolhatja a játékosokat, ahol nagyobb szabadságfokot tapasztalhatnak meg a gamerek. Hiába, még mindig van mit tanulniuk a fejlesztőknek a kurrens generációs HD konzolok legtökéletesebb kihasználásáról.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…