Motomu Toriyama jövőbeni szándékai tiszták, egy nyitottabb világú Final Fantasy-t szeretne legközelebb az asztalra letenni, amely nagyobb mozgásteret nyújt, mint a napokban megjelent tizenharmadik epizód.
Motomu Toriyama elmondása szerint a Final Fantasy XIII-at sem szánták eredetileg ilyen módon behatároltnak, mint amilyen végül lett, de a fejlesztési nehézségek olykor csúnyán belerondítottak a játék készítésébe. Egy vadonatúj konzolon, nagy felbontásban megvalósítani a korábban tapasztalt szabadságot/komplexitást nagyon nehéz és sok idő lett volna elsőre véghezvinni free roaming megoldással, azonban az alap már a kezükben van, így a legközelebbi, történetalapú (nem MMO, mint a Final Fantasy XIV) epizód már nyíltabb világba kalauzolhatja a játékosokat, ahol nagyobb szabadságfokot tapasztalhatnak meg a gamerek. Hiába, még mindig van mit tanulniuk a fejlesztőknek a kurrens generációs HD konzolok legtökéletesebb kihasználásáról.
Megjelent a nagysikerű játék PC-s verziója, mely a Remastered kiadás tartalmaival felvértezve támadja az érkező…
A főníciai séma egy sötét hangvételű kémthriller, amely egy családi vállalkozás és egy apa-lánya kapcsolat…
A Steel Seed egy indie stúdió kalandja ahogy nagyobb vizekre evez, aminek az eredménye egy…
Kincsek, kalózok, kalandok, kampósok.