A Codemasters hivatalosan is bejelentette a Stuart Black bevonásával készülő Bodycountot, amely a stílusának legjobbja szeretne lenni, ebben a Black alkotója segíti a produkciót.
A Bodycount a first person shooter rajongókat fogja elsősorban megcélozni, és a műfaj élére kíván besorolni, ehhez nagyon tömény akciókat, rombolható környezetet, különféle fegyvereket, fedezékes harcot, szingli és online multiplayer lehetőségeket, valamint kooperációs megoldásokat fog felkínálni. A játék technikai alapját az EGO Game Technology Platform biztosítja számára, amely a Codemasters saját tulajdonú szerszáma a fejlesztésben.
Tom Gillo, a Bodycount executive producere szerint a játékosok az akció szívében érzik majd magukat játék közben és a legjobb FPS-t kapják kézhez képében. Stuart Black a Bodycount tisztaságát a Race Driver: GRID-hez hasonlította, elmondása alapján amennyire tiszta versenyérzést szállított le az, annyira lesz tiszta belső szemszögű, destruktív akció feeling a Bodycount. Jól hangzó ígéretek, de a cuccra még sajnos sokat kell várnunk, jelen állás szerint 2011 első negyedében állhat pályára, PlayStation 3 és Xbox 360 konzolokon. Az első két képet a galériánkban vadászhatjátok le máris.
A STALKER és Escape from Tarkov nyomdokait követve a ZERO Sievert egy singleplayer játékba helyezi…
Sárkányok és kazamaták várnak rád, vedd hát kezedbe a kardot, íjat és baltát!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…