Nevezzük akár Arcnak, Gemnek, Wandnak, vagy csak egyszerűen Motion Controllernek, az élmény, az EA Sports feje, Peter Moore szerint más jellegű lesz, mint a Nintendo találmánya, a WiiMote esetében.
Bár technológiailag merőben eltér egymástól a Sony év végén debütáló perifériája és a Nintendo forradalmi WiiMote-ja, ennek ellenére a végeredmény a felhasználók oldalán ránézésre meglehetősen hasonlónak tűnhet. Pedig nem így van ez, Peter Moore szerint, aki úgy véli, hogy bőven lesz különbség a WiiMote és a Sony mozgásérzékelős kontrollere által szállított élmény között. Peter és csapata nagy figyelmet szentel a kiegészítőnek és megkísérlik az új megoldást a lehető legjobban átültetni a sportos szegmensbe, állítja egy friss interjúban az EA Sports divíziójának feje. A másik oldalon Peter Molyneux nyilatkozta ki magából, elrugaszkodottnak tűnő véleményét, szerinte uyganis a Microsoft, Natalja nagyobb evolúciós fejlődést jelenthet a konzolos vezérlésben, mint az egér annak idején a PC-s iparban. Mindkét óriás mozgásérzékelésre kifejlesztett perifériája valamikor az év vége felé kerül polcokra, remélhetőleg egy halom kompatibilis játékkal egyetemben.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!