Eredeti októberi permierje óta már két alkalommal is eltolta a UbiSoft a Splinter Cell: Conviction megjelenését, a franciák azonban úgy vélik, mindez csak jót tett az áprilisban érkező játéknak.
A UbiSoft munkatársa, Patrick Redding még az X10-en adott interjút a CVG munkatársának, a beszélgetés során pedig Redding elárulta, minden tekintetben jó döntés volt a Splinter Cell: Conviction októberi, majd februári megjelenésének elhalasztása, így ugyanis rengeteg dolgot ki tudtak javítani, és az apróságok finomhangolására is jutott idő.
A legtöbb változáson a játék mesterséges intelligenciája esett át, a de a fejlesztők a nehézségi szint megfelelő belövésén is sokat dolgoztak az elmúlt hetekben, de rengeteg apró részlet is véglegesen a helyére került, így az április tizenhatodikára datált premier napján elvileg egy nagyon profin összerakott játékot tehetünk be lejátszóinkba.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…