A korábban a Criterionnál is dolgozó, majd a felemás sikereket elkönyvelt Black dizájnereként is ténykedő Stuart Black egy interjúban nyilatkozott a mai shooterekről, melyek szerinte teljesen el vannak cseszve.
Február közepén számoltunk be róla, hogy az EA Criterion kötelékét nem rég otthagyó Stuart Black, az előző generáció egyik felemás sikereket elért konzolos shooterének dizájnere egy vadonatúj FPS játékon dolgozik, amit ezúttal a Codemasters guildfordi csapatával karöltve próbál majd tető alá hozni az úriember, aki a napokban adott interjút, melyben érdekes dolgokat mondott a mai lövöldözős játékokról.
Black egyik legérdekesebb kijelentése az volt, hogy a mai akciójátékok "nagyon unalmasak", ugyanis abszolút egy kaptafára építkeznek. A legtöbb cím nem szól másról, mint a fedezékbe bújásról, majd onnan az ellenfél leszedéséről, ez pedig hosszútávon baromi unalmassá és érdektelenné teszi a játékokat. Hogy az Black készülő címe milyen szekvenciákból épül fel, azt még nem tudni, de remélhetőleg hamarosan napvilágot látnak a név nélküli játék első részletei.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…
Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…
A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…