Michael McIntyre, a PoP: The Forgotten Sands pályadizájn direktora egy interjúban megvédte az előző Prince of Persia játékot, ugyanis az, hogy visszatér a régi, bevált recepthez a UbiSoft, még nem jelenti, hogy tévedés lett volna a 2008-as cell-shaded verzió.
A két évvel ezelőtt megjelent Prince of Persia alaposan megosztotta a célközönséget, a cell-shaded technológiával készült, teljesen új koncepciót követő epizód ugyanis alaposan eltért az előző trilógiától. Ezzel szemben a UbiSoft most készülő új Prince of Persia részének, a The Forgotten Sands-nek a pályadizájnere, Michael McIntyre úgy véli, abszolút nem volt tévedés a 2008-as epizód.
Az úriember elárulta, nem azért térnek vissza a májusban bemutatkozó új résszel az előző trilógiához, mert vegyesek voltak a Prince of Persia fogadtatásai, hiszen a PoP: The Forgotten Sands már akkor a tervező asztalon volt, amikor még a 2008-as verzió be sem mutatkozott. McIntyre szerint a sorozat több eltérő környezetben is játszódhat, a Herceg kalandja így is megállja a helyét, így a két évvel ezelőtti epizódnak igenis volt létjogosultsága.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…