Manapság nem olcsó minőségi játékszoftvert fejleszteni, több tízmillió dolláros büdzsével kell annak bírnia, aki belevág. A legnagyobbak akár százmilliót sem sajnálnak, ahogy a Rockstar sem tette azt.
A Digital Battle egy tízes listát tett közzé, amelyen a máig készült legdrágább videojátékokat sorolja fel, a rájuk fordított fejlesztési keret sorrendjében. Az első helyet a 2008 tavaszán megjelent Grand Theft Auto IV szerezte meg, amit a srácok kereken 100 millió dolláros költségvetésből valósítottak meg. Ezután egy húszmilliós szakadék következik, majd jön a Gran Turismo 5 a Polyphony Digital versenyszimulátora ugyanis kemény 80 milliójába került a japán stúdiónak. A bronzérmet a Sega minden idők legnagyobb szoftveres bukása, a Shenmue kaparintotta meg, a zseniális történet 70 millióért elevenedett meg a mamut utolsó konzolján, a Dreamcaston. Nem volt olcsó továbbá a Too Human, de a Konami sem sajnálta ki a belefeccölt anyagi tökét a Metal Gear Solid 4-ből, hiszen utóbbi valamivel több, mint 60 millióból készült végült el. A fenti linken folytatódik a rangsor.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!