A szoftveróriások hajlamosak abba a hibába esni, hogy a minőséget háttérbe szorítva a profitot tartják szem előtt, aminek nem minden esetben feltétele a minőség ugyebár. A Visceral Games figyel erre.
A korábban EA Redwood Shores néven tevékenykedő stúdió menedzsmentje úgy érzi, hogy egy év alatt számukra egyetlen játék elkészítése az ideális, azaz, ennyi idő alatt képesek valóban minőségi játékot alkotni, bár tudnának a mennyiség javára többet is szállítani. A stúdió egyik oszlopos tagja, Nick Earl mesélt a megcélzandó stratégiáról, továbbá azt is elmondta, hogy idén már lesz kifejezetten digitális terjesztésre szánt alkotásuk is, amelyet a PlayStation Store, valamint az Xbox Live virtuális kirakataiba fognak kipakolni. Esélyes, hogy ez a cucc a Nintendo Wii-n méreteset zakózó Dead Space: Extraction átirata lesz. Egy év, egy játék, előtérben a minőséggel… Mindenképp jól hangzik.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!