Rajongók milliói mormolgatnak fohászt annak érdekében, hogy a Square Enix egy napon, mai technológiákkal ismét életre keltse a Final Fantasy-sorozat többek szerint legkiválóbb darabját. Erre az esély szinte nulla.
A Final Fantasy VII egy valódi vízválasztó volt a sorozat életében, hiszen nem csak, hogy vadonatúj konzolon (PlayStation) jelentkezett az eredetileg Nintendo-n futó vonal, hanem első ízben kapott háromdimenziós megjelenítést is. Ennek és még sok egyéb más összetevőnek köszönhetően a játék univerzuma, története és figurái máig sokak számára a legjobban eltalált darabok, ezért is várják egy emberként a nagy remake-t…, ami úgy tűnik, nem fog összeállni. Racionális okai persze vannak, melyek közül a legnagyobb visszatartó erő az irdatlan mennyiségű belefektetendő munkában kristályosodik ki. Yoshinori Kitase szerint, ha egy évnél hosszabb időt nem venne igénybe az elkészítése, akkor semmi akadályát nem látnák a műveletnek, ám mai szintre hozni az eredeti kiadást technikai oldalon iszonyatosan hosszú ideig tartó munkálatokat követelne meg, akár négyszer annyit is, mint a Final Fantasy XIII elkészítésének időtartama volt, ami három és fél esztendő alatt jutott el nulláról a befejezett állapotáig.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…