Rajongók milliói mormolgatnak fohászt annak érdekében, hogy a Square Enix egy napon, mai technológiákkal ismét életre keltse a Final Fantasy-sorozat többek szerint legkiválóbb darabját. Erre az esély szinte nulla.
A Final Fantasy VII egy valódi vízválasztó volt a sorozat életében, hiszen nem csak, hogy vadonatúj konzolon (PlayStation) jelentkezett az eredetileg Nintendo-n futó vonal, hanem első ízben kapott háromdimenziós megjelenítést is. Ennek és még sok egyéb más összetevőnek köszönhetően a játék univerzuma, története és figurái máig sokak számára a legjobban eltalált darabok, ezért is várják egy emberként a nagy remake-t…, ami úgy tűnik, nem fog összeállni. Racionális okai persze vannak, melyek közül a legnagyobb visszatartó erő az irdatlan mennyiségű belefektetendő munkában kristályosodik ki. Yoshinori Kitase szerint, ha egy évnél hosszabb időt nem venne igénybe az elkészítése, akkor semmi akadályát nem látnák a műveletnek, ám mai szintre hozni az eredeti kiadást technikai oldalon iszonyatosan hosszú ideig tartó munkálatokat követelne meg, akár négyszer annyit is, mint a Final Fantasy XIII elkészítésének időtartama volt, ami három és fél esztendő alatt jutott el nulláról a befejezett állapotáig.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…