Az elmúlt időszakban sorra jelentik meg a nagy csapatok, hogy megjelenés előtt álló játékaik nem fogják támogatni a LAN és dedikált szerver opciót, és sajnos ehhez a társasághoz csatlakozik most a jövő hónapban megjelenő Command & Conquer 4 is.
Sam Bass, a Command & Conquer 4: Tiberian Twilight vezető dizájnere jelentette be tegnap, hogy a márciusban, PC exkluzív címként érkező negyedik rész nem fog LAN és dedikált szerver támogatást kapni. A döntés hátterében az EA által kifejlesztett egységes online rendszer áll, a játék ugyanis állandó online kapcsolatot igényel, a kiadó ugyanis folyamatosan rögzíti eredményeinket, beállításainkat – mind skirmish, mind multiplayer és egyjátékos mód esetén – , egyszóval minden szükséges adatot. Mindez azt jelenti, hogy a játékot mondjuk egy barátnál, vagy egy internet kávézóban játszva se kell újra konfigurálni, a rendszerbe belépve ugyanis legutóbbi mentéseink és adataink lesznek elérhetőek.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…