John Schappert, az Electronic Arts egyik vezető beosztású munkatársa egy interjúban elárulta, sokkal több figyelmet kellett volna szentelnie a marketingeseknek a Dead Space-re és Mirror’s Edge-re, a két játék sikeres ugyanis nagyban ezen múlott.
Schappert nyilatkozata szerint a tavaly megjelent két új franchise pocsék eladásainak egyik legfőbb oka, a kevés figyelem volt, az EA ugyanis keveset ölt a reklámozásba, pedig a kiadó előzetes elvárásai igen csak reményteliek voltak. A sikertelenség ellenére nem búslakodott a kaliforniai óriás, mind Isaac Clarke, mind Faith megkapja a maga folytatását, és ha a Dante’s Inferno-t és Mass Effect 2-öt jellemző reklámhadjárat előzi meg a két folytatás premierjét, akkor minden bizonnyal jobban teljesít majd a kasszáknál is a két játék.
A Fekete táska egy kémdráma egy legendás hírszerző ügynökről és szeretett feleségéről. Amikor a nőt…
Az év első hónapjában érkezik a Vészhelyzet szellemi örököse Noah Wyle-lal, folytatódik a Peaky Blinders…
Gyönyörű világba hívlak meg Téged, ahol hiába győznek le, sosem lesz véged.