Kategóriák: Hírek

EA – Több reklám a Dead Space-nek és Mirror’s Edge-nek

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

John Schappert, az Electronic Arts egyik vezető beosztású munkatársa egy interjúban elárulta, sokkal több figyelmet kellett volna szentelnie a marketingeseknek a Dead Space-re és Mirror’s Edge-re, a két játék sikeres ugyanis nagyban ezen múlott.

Schappert nyilatkozata szerint a tavaly megjelent két új franchise pocsék eladásainak egyik legfőbb oka, a kevés figyelem volt, az EA ugyanis keveset ölt a reklámozásba, pedig a kiadó előzetes elvárásai igen csak reményteliek voltak. A sikertelenség ellenére nem búslakodott a kaliforniai óriás, mind Isaac Clarke, mind Faith megkapja a maga folytatását, és ha a Dante’s Inferno-t és Mass Effect 2-öt jellemző reklámhadjárat előzi meg a két folytatás premierjét, akkor minden bizonnyal jobban teljesít majd a kasszáknál is a két játék.

 

Legfrissebb bejegyzések

Itt a Fekete táska magyar nyelvű előzetese

A Fekete táska egy kémdráma egy legendás hírszerző ügynökről és szeretett feleségéről. Amikor a nőt…

2025-01-03

MAX – 2025. januári ajánló

Az év első hónapjában érkezik a Vészhelyzet szellemi örököse Noah Wyle-lal, folytatódik a Peaky Blinders…

2025-01-02

Thrive: Heavy Lies The Crown – Betekintő

Komplex városépítés RTS csatával.

2025-01-02

Infinity Nikki – Játékteszt

Gyönyörű világba hívlak meg Téged, ahol hiába győznek le, sosem lesz véged.

2025-01-01

Stars in the Trash – Játékteszt

A macskás kalandok legjobbika.

2024-12-30