15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Napjaink roppantul fejlett hardverei lehetővé teszik, hogy már-már CGI minőségű grafikát produkáljanak valós időben, ami csökkenti a kontrasztot az in-game jelenetek és az előre letárolt átvezetők között.

 

David Cox producer, a Konami-nál kinyilatkozta magából, hogy a jelenleg is fejlesztés alatt álló Castlevania epizód, a Lords Of Shadow mentes lesz mindennemű CGI mágiától, tehát az összes eddig látott mozgóképet a játék grafikus motorjával renderelték a srácok a stúdióban. David a Twitteren tette közzé, hogy a produkció abszolút kompjúteranimáció-mentes lesz, amit a gép kipakol a képernyőkre, azt az engine izomból végzi majd el. Ha ez igaz, a grafikára panasz biztosan nem lehet. A Castlevania: Lords Of Shadow valamikor az idei esztendő folyamán kerül polcokra PlayStation 3, valamint Xbox 360 konzolokon, a spanyol illetőségű MercurySteam fejlesztésében, a Kojima Productions csapatának aktív közreműködésével.

 

.

Legfrissebb bejegyzések

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18