Tony Tamasi, az NVIDIA munkatársa ma délelőtt bejelentette, hogy a Metro 2033-at készítő 4A csapatával közreműködve DX11 támogatást kap a hamarosan megjelenő poszt-apokaliptikus shooter.
Hivatalos közleményben jelentette be az NVIDIA, hogy a THQ és 4A legújabb poszt apokaliptikus lövöldéje, a jövő hónapban megjelenő Metro 2033 a kártyagyártó teljes támogatását élvezve PhysX, NVIDIA 3D Vision és DirectX 11 lehetőségeket kap. A kommünikében Tony Tamasi, az NVIDIA munkatársa úgy nyilatkozott, hogy a közreműködés azért jöhetett létre, mert a Metro 2033 alatt használt 4A Engine az egyik legjobb motor, amivel eddig dolgozhattak, így a külön kapott támogatás jóvoltából hihetetlen látványban lesz részünk, valami olyasmiben, amitől eldobjuk majd az agyunkat.
A Dmitry Glukhovsky regénye alapján készülő adaptáció március 19-én érkezik Európába, mégpedig PC-re és X360-ra. A bejelentés mellé friss képeket is tudunk mutatni.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!