Tony Tamasi, az NVIDIA munkatársa ma délelőtt bejelentette, hogy a Metro 2033-at készítő 4A csapatával közreműködve DX11 támogatást kap a hamarosan megjelenő poszt-apokaliptikus shooter.
Hivatalos közleményben jelentette be az NVIDIA, hogy a THQ és 4A legújabb poszt apokaliptikus lövöldéje, a jövő hónapban megjelenő Metro 2033 a kártyagyártó teljes támogatását élvezve PhysX, NVIDIA 3D Vision és DirectX 11 lehetőségeket kap. A kommünikében Tony Tamasi, az NVIDIA munkatársa úgy nyilatkozott, hogy a közreműködés azért jöhetett létre, mert a Metro 2033 alatt használt 4A Engine az egyik legjobb motor, amivel eddig dolgozhattak, így a külön kapott támogatás jóvoltából hihetetlen látványban lesz részünk, valami olyasmiben, amitől eldobjuk majd az agyunkat.
A Dmitry Glukhovsky regénye alapján készülő adaptáció március 19-én érkezik Európába, mégpedig PC-re és X360-ra. A bejelentés mellé friss képeket is tudunk mutatni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…