A Castlevania legújabb installációja sem lesz az a brutálisan hosszúra nyúló játék, de a maga műfajában hozni fogja a kielégítő szintet, egy átlag játékosnak tizenöt óráját rabolhatja el a végigjátszás.
Dave Cox-tól, a játék producerétől származó információk szerint az európai illetőségű Mercury Steam stúdiójában készülődő Castlevania epizód nagyjából tizenöt órányi játékidőt kínál majd fel az átlag játékosok számára, ami nagyjából egy bevett sztenderdként is felfogható. A produkcióban sok-sok platform elem is lesz, ugra-bugra, mászás, himbálózás és társai színesítik a nagy kalandot. A játék alapjait láthatóan a God Of War sémájára pakolták rá, így ez is rögzített vonalakon mozgó kameraállásokat használ többek között. Nemrég az is kiderült róla, hogy a fejlesztések során a PlayStation 3 élvezett prioritást,más szóval a Sony gépe a vezető platform ebben a projektben, így remélhetőleg elkerülhetők lesznek a portoláskor jelentkező, jól ismert gyengeségek, mint az Xbox 360-as verzióval szembeni halványabb grafika és alacsonyabb frame rate jelenségek.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…