A Codemasters egy vadonatúj lövölde fejlesztésébe kezdett, amelynek munkálatait nevesebb játékipari arcok bevonásával végzik, köztük az Electronic Arts, Black-jének volt vezető dizájnerével.
Kódmesterék tehát nem bízzák a véletlenre új játékuk sikerét, így felhajtották többek között a Black címre keresztelt, igen remek first person shooter volt dizájnerét, Stuart Black-et, aki most a Codemasters színeiben fog remélhetőleg újfent maradandót letenni az asztalra. Black nem az egyetlen játékipari veterán, aki beleártja magát a munkálatokba, hiszen csatlakozik hozzá a Sony Computer Entertainment London Studio ex játék direktora, Tom Gillo, mint executive producer, valamint a fedélzeten köszönthetik még, Andrew Wilsont, a Blackrock stúdió Split/Second játékának korábbi senior producerét. Utóbbi tag marad a pozíciójában, csak éppen már a Codemasters új lövöldéjén fog ő is mesterkedni. A szóban forgó (elvileg belső szemszögű) shootert hivatalosan a kiadó még nem jelentette be, így részletekkel még nem tudunk szolgálni.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…