Oldal kiválasztása

X10 – Fable III – Nem lesz HUD a játékban

X10 – Fable III – Nem lesz HUD a játékban
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Peter Molyneux az X10-en mutatta be először mozgás közben a tavalyi GAMESCom-on bemutatott harmadik Fable-t, amiről kiderült, semmiféle HUD nem lesz a képernyőn.

Az X10-en mutatkozott be először a Fable 3, a bemutatót pedig maga a Microsoft dizájnere, a Lionhead vezére, Peter Molyneux  tartotta, aki az összegyűlt újságíróknak egy kezdeti verzión keresztül mutatta be a harmadik rész egyes újdonságait. Az új epizódban a második rész hősének gyermekeként vágunk neki majd a nagy kalandnak, és amíg a Fable 2-ben egy szerethethető, kutyatulajdonos kalandort alakítottunk, addig a harmadik felvonásban birodalmunk uralkodójaként kell talpon maradnunk és érvényesülnünk. Molynuex azt ígéri, az új rendszernek köszönhetően sokkal közelebbinek érezzük majd magunkhoz a játék hősét, hiszen minden egyes cselekedetünk kihat az egész birodalomra. A jó és rossz tettek közötti határ nagyon közel áll majd egymáshoz, rengeteg nehéz döntést kell majd meghoznunk.

 

Az első példa, amit az érzelmek kapcsán megpróbált kiemelni Molyenux, hogy lehetőségünk lesz elvándorolni birodalmunk bármely kis falvacskájába, hősünk pedig a játék elején lánya nyomaira bukkanva próbálja meg felkutatni gyermekét. Mikor ez sikerül, akkor a kontroller egyik ravaszának megnyomásával aktiválható egy "érzelmi rendszer", amivel a különböző helyzetekben más-más reakciókat válthatunk ki. Ez esetben a magasba emelhetjük a kis porontyot és játékosan játszadozhatunk vele a levegőben. Ha viszont gonosz énünk kerülne előtérbe, akkor bármelyik koldust elragadhatjuk az utcákról, majd valamelyik gyárba kényszerítve, rabszolgamunkára foghatjuk őket.

 

Birodalmunk a viktoriánus, ipari forradalom hajnalán pörgő Anglia alapján lett modellezve, melyben királyként követőket, támogatókat kell toboroznunk, akikkel a későbbiekben mi dönthetjük el, hogyan bánunk. Persze óvatosan kell meghozni döntéseinket, hisz rajtuk áll vagy bukik, meddig maradunk hatalmon. Az ellenszegülőket börtönbe vethetjük, a hűséges követőket pedig jutalomban részesíthetjük – például arannyal.

 

Hősünk fellépése sok esetben döntő lehet, lehetőségünk lesz ártatlanokat kivégezni, de akár védhetjük is népünket. Az ilyen és ehhez hasonló tettek egy különös "aura" formájában jelennek meg a játékban, melynek színe tetteink szerint fog változni. A legutolsó érdekesség, amire fény derült a játék kapcsán, hogy mindenféle HUD-ot és egyébb életerőcsíkot mellőzni fog, Molyneux szerint ugyanis teljesen feleslegesek ezek a kiegészítő elemek.

Véleményünk szerint

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »