Az elmúlt évek tendenciája kezdi megbosszulni magát, a ritmusjátékok piacán korábban szárnyaltak a bevételek, 2009 azonban komoly visszaesést mutatott, így új stratégiát vezet be az Activision.
Az Activision-Blizzard vezére, Bobby Kotick tegnap bejelentette, az idei esztendőben drasztikus változáson fog átmenni a ritmusjátékok piaca, így ehhez alkalmazkodva ők is új stratégiát vezetnek be. A tavalyi esztendőt jellemző hihetetlen dömping után idén mindössze két ilyen témájú játék, az új Guitar Hero és a DJ Hero 2 fog csak megjelenni. Az ok egyszerű: Tavaly elérte csúcspontját a zsáner évek óta csökkenő népszerűsége.
Apró érdekesség, hogy az értékesített szoftverek mennyiségének csökkenése mellett a különböző bundle csomagokat is kevesebben veszik, így a legtöbben már csak magukat a szoftvereket vásárolják, a különböző kiegészítőket is tartalmazó pakkok a polcon maradtak.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!